آموزش ساخت فیلتر برای اکانت های ایمیل ساخته شده در سی پنل

آموزش ایجاد User Filters در Cpanel Paper Lantern


با استفاده از این ابزار شما می توانید فیلتر های ایمیل مورد نظر خود را مدیریت کنید.


1.    ورود به مدیریت Cpanel از طریق لینک زیر:


YourDomain.com:2082


در پانل Email بر روی گزینه User Filtersکلیک کنید.


ایجاد فیلتر برای اکانت های ایمیل ساخته شده در سی پنل


در مرحله بعد وارد صفحه User Filters می شویم.


2.    بر روی گزینه Manage Filters مربوط به دامنه ای که قصد مدیریت فیلترآن را دارید کلیک کنید.


ایجاد فیلتر برای اکانت های ایمیل ساخته شده در سی پنل


3.    سپس وارد صفحه  Edit Filters For “Test@mizbanfa.com” می شویم که شامل دو قسمت می باشد:


    Current Filters: در این قسمت می توانید لیست فیلترهای ایجاد شده روی ایمیل مورد نظر را مشاهده کنید.


    Create Filter: با استفاده از دکمه Create A New Filter می توانید یک فیلتر جدید بر روی ایمیل انتخابی اعمال کنید.


ایجاد فیلتر جهت مدیریت ایمیل ها توسط user filters در سی پنل


4.    انتخاب دکمه ی Create A New Filter و ورود به صفحه Create A New Filter For “Test@mizbanfa.com” ، در این قسمت تنظیمات را به صورت زیر اعمال کنید:


1.    Filter Name: در این قسمت باید یک نام دلخواه برای فیلتر خود بنویسید.


2.    Rules: در این قسمت میبایست قوانین مورد نظر خود را اعمال کنید.


    در فیلد اول قسمتی از ایمیل را انتخاب می کنید که قصد اعمال فیلتر روی آن را دارید.


-    From: آدرس ارسال کننده ایمیل


-    Subject: خط عنوان ایمیل


-    To: آدرسی که ارسال کننده ایمیل را به آن فرستاده است


-    Reply: آدرسی که ارسال کننده پاسخ ها را از آن دریافت خواهد کرد


-    Body: محتوای ایمیل


-    Any Header: هر بخشی از قسمت سرتیتر (هدر) ایمیل


-    Any Recipient: هر گیرنده ی ایمیل


-    Has Not Been Previously Delivered: Cpanel تنها پیام هایی که در صف انتظار برای تحویل هستند را بررسی خواهد کرد.


-    Is An Error Message: Cpanel تنها پیام های اشتباهی که از طرف سیستم پاسخگویی خودکار هستند را بررسی خواهد کرد.


-    List ID: لیست شناسه آی دی


-    Spam Status: وضعیت اسپم ایمیل توسط آپاچی


-    Spam Bar: محتوای هدر Spam Bar که توسط آپاچی تعیین می گردد.


-    Spam Score: مجموع کل علامت + که در Spam Bar (رتبه اسپم ایمیل مشخص شده از سمت آپاچی) قرار دارد.


ایجاد فیلتر جهت مدیریت ایمیل ها توسط user filters در سی پنل

ادامه آموزش در : ایجاد فیلتر برای اکانت های ایمیل ساخته شده در سی پنل